En jättebra dag...

har jag haft idag. Väcktes imorse av vacker sång. Johanna och Klas kom med kaffe på säng och rosenbukett. Mysigt! Sen gick jag upp och fixade till mej, tog en promenad med vovvarna och sen åkte jag till stan. Där besökte jag kompisen Maggan som är massör. Fick en skön rygg och axelmassage och sen gick vi på Thai-restaurang och åt en god lunch. Sen tog jag en liten shoppingtur och avslutade den med att köpa en tårta. Gick sen upp till vårt nya kontor och bjöd mina arbetskompisar på tårta. Sen gick jag till svägerskans salong och fick en liten ansiktsmask och ögonbryns- och fransfärgning. Lite mer kaffe och tårta där medd svägerskan och brorsan. Skjutsade hem bror, handlade lite god mat på vägen. Åkte sen hem och åt en god middag och drack ett glas vin, alldeles för mej själv. Klas var på spelträning och Johanna var i stan med kompisarna.

Nu har jag packat väskan och imorron bitti kl 6 åker jag till Verdal i Norge på filmfestival i dagarna 3...utan dator.

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis på födelsedagen!!!! visserligen en dag för sent, men fortfarande välment!

nina

2009-10-29 @ 12:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0