Promenadsällskap

Det har ju varit lite si och så med promenadsällskap på sistone. Marita har inte velat gå med oss eftersom Linus blir så upp i hejsan av mina löpande flickor och sitter hemma och piper sen. Harriet har ju också hanar, dessutom har hon varit bortrest i sen i onsdags. Gittan ville inte träffa oss med Tito och AnnaKarin har ju varit borta på tävling, och dessutom har ju Is tränat på löptikar på sistone så han vet vad det handlar om. Klas är ju inte intresserad av att "tomgå" som han kallar hundpromenerandet. Och Johanna är inte alls intresserad av att röra på sig. Därför har jag knatat omkring i skogen för mig själv med mina fjolltikar. Nåja, nu är dom snart klara med löpandet för den här gången.

 
Jag tog i alla fall och fixade till en kompis igår. Så nu vet jag i alla fall att jag möter nån idag... En rikig snygging, eller hur?

När jag gick hemåt var solen på väg ner på min högra sida, så här såg det ut:



Och på min vänstra sida gick månen upp och såg ut som en stor ost:



Det är fortfarande plusgrader idag och det börjar bli ordentligt halt överallt. Till och med på stigen i skogen. Hoppas att det kommer lite snö och att det blir kallt sen så det blir kärvare. Man får ju vara lite rädd om lårbenshalsen nu när man börjar bli lite till åren;-))
Nä nu ska jag ut och gå. Hoppas jag träffar nån kompis i skogen! ;-D

Kommentarer
Postat av: Catti o Calippo

Hejsan.

Klickade runt bland bloggar och tyckte väl att det såg ut som Hedvig högst upp på sidan :) Underbara bilder.

Mvh/Catti och Calippo

2009-01-11 @ 15:16:47
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Ulla

haha, vilken fin kompis du gjort! nu har jag skickat in bröllopsbilden till tidningen. Kommer troligen på onsdag. Tack för hjälpen med foto!

kram/Ulla

2009-01-12 @ 00:26:24
Postat av: Marre

Vad fin bloggen har blivit...

Vi har äntligen fått lite kyla. Hur länge vet man aldrig!

2009-01-17 @ 17:34:20
URL: http://marrenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0