Inte blev det...

nån städning av idag heller. Det var mycket roligare att fixa med kameran och prova en massa. En härlig långpromenad med Marita och vovvarna blev det i alla fall. Här kommer lite bilder som jag tagit med nya kameran. Det kommer att ta tid att lära sej hur den funkar så det är bara tester än så länge. Jag har anmält mej till en kvällskurs i digitalfoto och bett brorsonen Mattias som är fotograf om hjälp. Så det blir väl bra så småningom. Jättekul med ny kamera är det i alla fall!


Allra första bilden!


Sen blev det ett gäng hundbusbilder med Lin, Hedvig, Linus och Eddie.

   
Lin och Hedvig. Hedvig och Eddie. Alla 4, Hedvig, Lin, Linus och Eddie.

Torpet i skogen belyst av en blek vintersol. Eddie och Lin i förgrunden.


Lin kommer ångande!


Dalen nedanför med älvarna Indalsälven och Hårkan var dold i dimma idag.


Lite mera bus med Eddie och Linelutt.

   
Hedvig i lite olika poser... Söt är hon minsann!

 
Isblommor.


Hedvig och Lin poserar.


Och till slut, Eddie och Linus i närbild.

:-) Hare bra!


Kommentarer
Postat av: Lena Karlsson

Hej! Köpte boken om hönan Solvej helt oplanerat igår em och blev glatt överraskad över vilken härlig saga boken berättar. Nästan ännu gladare blev jag när jag idag skulle söka info om boken för att kunna sprida boken vidare till mina arbetskamrater, fann din blogg och fick se alla dina vackra hundar. Du har alltså förgyllt både min gårdagskväll och denna eftermiddag.

Snöiga hälsningar från Lena Karlsson, Östersund

2009-12-16 @ 14:29:54
Postat av: Ingrid

Hej Lena! Tack för de värmande orden. Jag blev jätteglad när jag läste. Hoppas du tittar in här igen!

2009-12-17 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0