Höjdardagar...

...har det varit denna veckan. Torsdagen var suverän med vallning hos Gittan på dan med Lin. På kvällen agilityträning i Dille med Hedvig. Båda var jättekul!


"Lilla" söta kossan fick inte vara med på vallning...

   
Gittan och Bell tar hem bäarna till boxen. Det var lite isigt på vägen, annars var det bra före för vallning.

Fredag var kul också fast inte med hundarna utan det roliga bestod i att jag fick min lilla bok "Hönan Solvej" från tryckeriet. Sååå roligt att se den i färdigt format! Dessutom sålde jag ett helt gäng av den samma dag på LRF:s julcafé. Kan det bli bättre?



Lördag, idag alltså, blev också riktigt trevlig. Sovmorron till 9-tiden. Längesen sist! Go-frukost, latte och macka.
Långpromenad med Marita och vovvarna. Paus mitt i promenaden med äppelglögg och pepparkaka i skogen. Jättefint väder, sol och ett par grader kallt. Så mysigt! Inget batteri i mobilen, så det blev inga bilder...

På eftermiddan packade jag upp och satte ihop min nya systemkamera. Lite grann som julafton! Det ska bli så kul och börja fota lite "på riktigt" nu!



Lax och potatisgratin till middag och ett glas Cigarra (gott rött vin), sen blev det glass till efterrätt.



Inget inplanerat för morrondagen, men det blir nog en långpromenad med Marita och lite städning i Wiggebo (min lilla kontorsstuga på gården). Jag ska få besök från lokalpressen som ska göra intervju på tisdag så då måste det ju vara fint!

Nu ska jag gå och sätta mej i soffan och softa!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tveksamt... jag är på gång... det kommer mer i morgon.

2009-12-12 @ 22:21:02
URL: http://www.windedos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0