Semesterminnen...

...ska det bli uppdaterat med snart. Jag har ju haft ett par veckors semester och därefter några dagars ofrivillig datorlöshet pga blixtnedslag nånstans på telelinjen. Men jag lovar uppdatering snart! Jag fick tillbaka telefon och bredband nu ikväll och måste prioritera arbetet men lovar att återkomma så snart jag kan med bilder och berättelser från en händelserik semester. Några smakprov på vad som kommer:


Besök i Eskilstunatrakten hos bl.a. Lena och Stig och ett gäng valpar. Blev jag sugen tror ni???


Eskilstuna = ett antal besök på Slagstaglass! Ett av årets besök bjöd på en riktig överraskning!


Vallningstävlingsträning och vallningstävling... Både "Good job!" och "Thannnkyoou"!


Besök på Hornudden hos Asse, Stig, taxen Saffran och det stooora havet. Klarade mej ännu ett år från att behöva segla...

Agilitytävling på hemvägen...

Som sagt, jag berättar mera så snart  jag hinner!


Kommentarer
Postat av: Fia & Theo

Hej på er!

Det var så kul att få träffa dig och dina fina tjejer under ASCA helgen. Både jag och Theo saknar er ska ni veta, hade inte fixat helgen utan dej och din support!

Stor kram till er från Theo & Fia

2009-08-08 @ 04:13:11
Postat av: Anonym

jag är lite orolig... att minnet försvinner.. det kan göra det av olika orsaker.

2009-08-12 @ 19:27:04
URL: http://www.windedos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0