Äntligen!

Inatt har all snö tinat bort och vi har nästan full sommar här i Åsmundgården! Imorse när jag kom ut på gården så var gräset grönt, fåglarna kvittrade och solen sken. Jag gick ner till sjön för att ta ett morrondopp, snön låg kvar ännu uppe på fjällen och det var fantastiskt vackert. Så här såg det ut:



Sen så tog jag en promenad upp i skogen med hundarna. Dom njöt av det gröna gräset och Lovis åt som vanligt en hel del gräs. Lin hade inte tid att stå still så hon kom inte med på bild...



Vi träffade på en kompis i skogen, en trevlig men lite taggig kille...



När vi kom hem plockade jag fram agilitybanan och tränade en stund. Det var jättekul!



Visst är det härligt! Man kan ju inte tro att det bara är den 1:a april idag, eller hur?

Och jag drömmer vidare... April, april!

Kommentarer
Postat av: Nina

Aprilskämt hos dig, men här blommar tussilago och igår tog Pysen sitt första vårdopp, fåglarna kvittrar och solen värmer gott.......

Välkommen hit!

2009-04-01 @ 10:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0