Och så är det höst

Tänk att sommaren alltid går så fort! I helgen fick vi ju lite extra sommar med sol och värme i Hudiksvall. Och dagens morronpromenad till torpet i skogen bjöd på ett härligt höstväder, klar luft men soligt och ganska varmt ändå.
Igår kväll var jag på ett möte i stan och åkte Genvägen österut. Jag var tvungen att stanna och ta en bild för det var så fina färger på träden som kantar gatan. Visst är det vackert!



Innan jag åkte till stan hann vi med en promenad med Marita och Linus. Jag har ju inte lyckats fånga dom på bild förut men här är dom!



Och här är Lin och Linus...



I tisdags kväll tog jag en tur till Mo och vallade. AnnaKarin och Gittan hade nästan vallat klart när jag kom så dom gick iväg på kvällspromenad och jag fick husera själv i 25:an. Det var riktigt kul. Lin fick till några fina svängar runt fåren och balanserade fint några gånger. Kul! Hedvig var jättepå och sprang som bara den! Det var nästan så att jag fick dämpa henne bitvis! Riktigt kul alltså. När det började skymma åkte vi hem och jag trodde Lin skulle vara trött när vi kom hem, men icke. Hon krävde fortsatt aktivering. Lite slalom i skumrasket och sen lite bus på tomten. Sen så blev det lugnt i soffan en stund.

Johanna är hemma för hon har sovmorron ända fram till lunch på onsdagarna. Skönt att det är finväder när hon ska åka moppe ut till bussen sen. Och ikväll är det ridskola igen. Hunden Stina som bor på ridskolan har fått 7 valpar som jag hoppas att vi får se så småningom, ikväll är det nog för tidigt för dom föddes i förrgår! Om du vill se dom kolla på länken till Skolgårdens Islandshästar.

Nä, nu är min kaffepaus slut och jag ska återgå till färgläggning av en animation som ska vara klar ikväll helst. Kolla in länken www.nyhetskanalen.se/sundsvall  så får du höra och se om projektet vi håller på med.

Kommentarer
Postat av: Maarit

Hälsa Marita från mig.

2008-09-24 @ 15:32:07
URL: http://danielsgarden.blogspot.com
Postat av: Marre

Vackra färger är det allt..

Har lite uppslag.

Skall träffa några hundar har jag tänkt.

2008-09-25 @ 07:52:33
URL: http://marrenaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väntar och väntar på uppdatering........

2008-09-29 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0