Färre hundar i huset

Nu har grabbarna farit hem till sin matte och allt är som vanligt igen. Det var skoj att ha Noah och Voys här och lära känna dom lite närmare och dom är givetvis hjärtligt välkomna tillbaka en annan gång. Deras matte får väl räkna med att bli tvungen att  ta hand om mina tjejer nån gång...

Ikväll var det instruktörsmöte på klubben. Planering av kommande kurser och annat. Vi var många "agilityfolk" där vilket  inte alltid har varit fallet på vår klubb. Men vindarna blåser positivt för agility nu och det känns kul. Vi ska ju snart ha tävling också, om knappt 2 veckor. Kul, kul!!

Älgjakten har börjat i skogarna så nu får man väl se upp på hundpromenaderna så man inte hamnar i skottlinjen ;-)) Nä, allvarligt talat så brukar vi inte märka nåt av den häromkring. Tackolov får man väl säga.

Här kommer en kul bild som jag tog häromdagen när Gittan och jag vallade. Man kan undra hur många djur vi vallade på...




Och en bild på flickorna vid torpet i skogen


Kommentarer
Postat av: Toni

Hu, jag har koskräck!

2008-09-03 @ 08:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0