Svartvitt

Idag när jag gick med hundarna så var det verkligen svartvitt. Det hade fallit lite mer snö under natten och färgerna i naturen hade liksom försvunnit.  Fast när man tittar på bilderna så är det mera blått. Vackert på sitt sätt i alla fall. En och annan hund passade också in i färgskalan.

Var tog alla färgerna vägen?


Inga färger här heller...


Till och med Hedvig ser lite svartvit ut...


Mera svartvitt.


Och när jag vände mig åt andra hållet...jodå, svartvitt.


Här också.


Men är inte den lilla, lilla pinnen som Lin hittat lite, lite brunaktig?


Visst skymtar det lite grönt i granarna där bakom dom vita tussarna?


Nämen titta! En grön skog med blå frukter i trädkronorna...


Och se där, en röd och vit hund och grönt lingonris.

Så skönt att det ändå fanns lite färg kvar där ute!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhh. vilken tur.. jag trodde färghäxan hade varit framma och tagit all färg så att resten av vintern skulle bli svart-vit.

Här nere har vi mycker med färger.. svart, mörksvart, vit , smutsvit och 14 nyanser av grått.

De'ru!!

2008-11-16 @ 16:38:39
URL: http://www.windedos.se
Postat av: Marie L

Hej vilka kanonbilder! har ni riktig vinter nu? Jaså känner du Crossas matte, va kul! Har följt/träffat Crossa och övriga kullen varje vecka från 3 veckors ålder.

Grattis till fina resultat med Hedwig i agilityn förresten! Fin hon är lilla Lin också,går det bra med henne?

Hälsningar från slaskigt Uppsala

2008-11-19 @ 00:45:46
URL: http://www.123minsida.se/Minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0