Snygga bilder blir det idag...

Jag tycker inte att jag har gjort så mycket "hundigt" den här veckan än. Förutom dom vanliga promenaderna förstås. Men träning har det varit dåligt med. Jo, lite slalomträning förstås. Jag har provat lite med triangel, dvs delat slalom i 3 delar med 4 pinnar i varje och ställt dom i en triangel. Det blir lätt att byta håll och man får många ingångar. Jag har haft bågar på 2 av delarna och 1 del har varit utan. Det har faktiskt gått rätt bra så jag ska försöka i helgen att träna lite mer helt utan bågar. Och förhoppningsvis kunna sätta ihop till en hel slalom utan bågar så småningom.

Ja, promenader har det ju som sagt varit i alla fall. Harriet har varit här och gjort mig sällskap ett par gånger, så därför ska ni få se lite fin-fina bilder som hon tagit. Värsta fina hunden har hon fotat! Kolla här:

 
Lilla Linelutten....


...igen...

...och en gång till. Visst är hon fin!?!


Pappa Poooiii, som Harriet säger.

Och så lite familjebus med pappsen och storebror Royne
(eller Voys som han egentligen heter).

     



En annan sötnos som brukar kallas för Vidved...


Och här tror jag att hon leker fladdermus... Lin vet jag inte vad hon liknar...
och så Lovis som tar det lugnt.


Stubbsvansar på språng...Och där kom jag med på bild...Hedvig igen...
Och Lin med världens längsta tunga.
       

Noah drar på för fullt!


Härligt att ha med en proffsfotograf när man går ut och går! Och det enda som behövs är att säga att hon får kaffe om hon kommer hit....
Tack igen, snälla Harriet för att jag får använda dina fina bilder! Bloggen blir ju så mycket roligare av dom! Och här har jag försökt fånga fotografen på bild, men hon har ju alltid kameran framför ansiktet...och Lovis undrar vad hon gör.



Jag ska göra nya försök att fånga henne nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så fin Lin är!!! så tacksamma och glada vi kan vara att vi fick så fantastiskt söta syskon!

Vi ses nästa helg!

2008-11-20 @ 10:55:58
Postat av: Lena

Säg åt'na Harriet att jag också sätter på kaffe. Attans vad fina de är.. korten alltså.. och motiven. Den när rödfläckiga är bra söt och den lilla blå går inte av för hackor.. men så har hon ju att brås på, det ser man.

2008-11-20 @ 19:58:43
URL: http://www.windedos.se
Postat av: Lena

JAAAAA.. glada och tacksamma ska ni vara för Fin-Lin och Skoj-Joy. VÄLDIGT glada och tacksamma.... och det ska ni VISA!!! Sätt igång bara....

2008-11-20 @ 20:00:15
Postat av: Camilla

Underbara bilder!

Jag ska nu se vad jag har i gömmorna...



Här kommer en utamaning till dig!Berätta 7 saker som är roliga/annorlunda eller dylikt om mig själv som ingen visste sen tidigare och skicka utmaningen vidare till sju andra.



jag har precis skrivit, nu är bollen hos dig!!!



Trevlig helg !



Camilla

Postat av: Marre

Vilka fina bilder..

De ser lite "galna" ut hundarna på vissa av korten. Tänk för tillfället har vi också snö!

2008-11-22 @ 23:39:46
URL: http://marrenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0