Att det kan vara så...

lugnt med 5 hundar i huset! Noah och Voys sköter sig exemplariskt. Dom går och lägger sig i sina hundsängar när dom är inomhus och sen märker man inte mycket av dom. Nån gång ibland kommer dom och vill bli klappade eller undrar om det är nån mat på gång.  En härlig känsla är det att gå på promenad med 5 hundar som håller sig omkring mig hela tiden. Någon liten utflykt gör Voys och Lin ibland men inte längre bort än att dom kommer och kollar var jag tog vägen om jag stannar. Noah, Hedvig och Lovis försvinner aldrig utom synhåll. Lin och Hedvig passade på att ta ett litet mossrace och jagade varandra mellan träden medan resten av hundarna stod och tittade på.

Det blev lite jobbande idag också, mellan promenaderna. Tur att jobbet är rätt kul, det enda är att det är svårt att sluta när man är mitt uppe i en animation. Det blev i alla fall en färdig provfilm.

Dags att fixa till sig lite nu för vi ska på surströmmingsskiva ikväll. Lägger in lite bilder från dagen som jag tagit med mobilen!



Flocken i skogen.



Noah och Voys kollar läget.



Massor av fläckiga hundar...



Lin lyssnar efter nåt kul där borta i skogen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina hundar Ingrid :)

2008-09-01 @ 08:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0